Not Found

The requested URL /gispartystore.nl/links.js was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.


Apache/2 Server at public-html.ru Port 80
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/pfyt141111/domains/gispartystore.nl/public_html/index.php:29) in /home/pfyt141111/domains/gispartystore.nl/public_html/system/library/session.php on line 11Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/pfyt141111/domains/gispartystore.nl/public_html/index.php:29) in /home/pfyt141111/domains/gispartystore.nl/public_html/system/library/session.php on line 11Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/pfyt141111/domains/gispartystore.nl/public_html/index.php:29) in /home/pfyt141111/domains/gispartystore.nl/public_html/index.php on line 203Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/pfyt141111/domains/gispartystore.nl/public_html/index.php:29) in /home/pfyt141111/domains/gispartystore.nl/public_html/system/library/currency.php on line 45 Online Klantenservice

Online Klantenservice

Als u een vraag heeft verzoeken wij u allereerst een kijkje te nemen naar het lijstje “Veelgestelde Vragen”.
Wordt uw vraag hier niet beantwoord? Dan kunt u terecht bij onze online klantenservice, zie contact opties onderin de pagina.


Veelgestelde vragen

Is het artikel op voorraad?
Als u de pagina van het artikel opent, ziet u aan de rechterzijde van de afbeelding de beschikbaarheid/voorraad vermeld staan. 

Indien het artikel niet voorraadig is en de status niet op “wordt verwacht” staat, verwachten wij het artikel niet binnen 4 weken weer in voorraad te krijgen.

Hoe plaats ik een bestelling?
Stap 1) Registreer u als klant (vul uw klantgegevens zorgvuldig in en controleer deze voordat u op bevestigen klikt)
Stap 2) Plaatst de gewenste artikelen in uw winkelwagen
Stap 3) Controleer uw bestelling, klik op de knop ‘Afrekenen’
Stap 4) Kies uw factuuradres, klik op de knop ‘Verder’
Stap 5) Kies uw afleveradres, klik op de knop ‘Verder’
Stap 6) Kies uw gewenste verzendmethode: Verzending – Afhalen in de winkel, klik op de knop ‘Verder’
Stap 7) Kies uw gewenste betaalmethode 
Stap 8) U wordt verzocht akkoord te gaan met onze Algemene Voorwaarden, klik op de knop ‘Verder’
Stap 9) Controleer uw bestelling, klik op de knop ‘Bevestig bestelling’
Stap 10) Volg zorgvuldig de stappen van uw betaalmethode
Stap 11) Keer na het betaalproces terug naar onze webwinkel voor een juiste afhandeling van uw bestelling
*bij het onderbreken of overslaan van de terugkeer naar onze webwinkel na het verrichten van uw betaling kan het voorkomen dat uw betaling juist wordt doorgevoerd maar uw bestelling niet wordt doorgevoerd. Indien u geen bevestigingsmail ontvangt verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk (inclusief uw klantgegevens) aan ons door te geven.
* het is niet mogelijk om uw bestelling telefonisch te plaatsen

Ik wil graag nog iets toevoegen aan mijn bestelling, kan dat?
Als uw bestelling nog in behandeling is, is het mogelijk om zonder extra kosten artikelen aan uw bestelling toe te voegen.
U kunt de artikelen nabestellen met als verzendmethode “Afhalen in de winkel”, bij opmerkingen kunt u de bestelnummer aangeven van de bestelling waar de artikelen bij toegevoegd moeten worden. Eventueel kunt u van te voren een medewerker via onze online klantenservice ervan op de hoogte stellen. 

Het is helaas niet meer mogelijk om artikelen aan uw bestelling toe te voegen als uw bestelling al is verzonden.

Kan ik mijn bestelling thuis laten bezorgen, en wat zijn de kosten?
Wij verwijzen u graag door naar de informatie pagina “Verzending & Afhalen

Ik heb teveel aan verzendkosten betaald, wat nu?
Als wij uw bestelling op een veilige manier als brievenbuspost kunnen verzenden ontvangt u binnen
14 werkdagen het teveel betaald aan verzendkosten op retour uw rekening.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Wij verwijzen u graag door naar de informatie pagina “Verzending & Afhalen

Kan ik telefonisch contact opnemen?
Telefonisch contact met ons bedrijf is alleen mogelijk voor zakelijke doeleinden. Onze klantenservice kunt u
gemakkelijk en snel bereiken via e-mail, whatsapp en facebook chat. Indien nodig zal onze medewerker overgaan op telefonisch contact.

 


Staat uw vraag er niet tussen? Onze medewerkers zitten al voor u klaar!
U kunt op de volgende manieren snel en gemakkelijk onze online klantenservice bereiken.